DO GÓRY
WRÓĆ

+ Dołącz do nas

W związku z dynamicznym rozwojem kancelarii, PMR Restrukturyzacje S.A. zaprasza do współpracy wszystkich, którzy stawiają sobie ambitne cele, podejmują odważne decyzje i są gotowi na podjęcie wyzwania wspierania przedsiębiorców w zakresie ich restrukturyzacji.

Dlaczego PMR?


PMR Restrukturyzacje to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska i transgraniczna kancelaria posiadająca kadrę z wieloletnim doświadczeniem w obszarze wspierania przedsiębiorców zagrożonych niewypłacalnością i niewypłacalnych.

Nasze umiejętności i stale poszerzana wiedza w połączeniu z praktyką, pozwalają nam oferować unikatowe kompetencje i standardy działania. Stawiamy na ciągły rozwój oraz poszerzanie know how, zapewniając członkom naszego zespołu możliwości rozwoju, a naszym klientom wszechstronne wsparcie.

Specjalistyczna i zróżnicowana wiedza i pełne zaangażowanie zespołu naszej kancelarii w połączeniu z wnikliwością i kreatywnością działania sprawiają, że poszerza się grono przedsiębiorców darzących nas zaufaniem. Dzięki temu, kancelaria posiada liczne oddziały i oddział partnerskie oraz realizuje strategię rozwoju kolejnych w wybranych lokalizacjach na terenie całej Polski.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Kogo szukamy?


Doradztwo restrukturyzacyjne jest dziedziną interdyscyplinarną. Dlatego nasza oferta skierowana jest do osób posiadających doświadczenie w zakresie restrukturyzacji oraz innych specjalizacji korelujących z tą dziedziną.

Poszukujemy osób, których osobowość, wiedza i umiejętności będą miały wpływ na rozwój potencjału naszej kancelarii i wzrost zadowolenia naszych klientów.
Sukces naszej kancelarii jest wynikiem pracy Zespołu ludzi. To dzięki ich wiedzy i zaangażowaniu osiągamy zamierzone cele. Każdy nowy członek zespołu wnosi do kancelarii coś nowego: wiedzę, doświadczenie, nowe pomysły (...).

Naszym celem jest stworzenie warunków rozwoju, w których potencjał każdego członka zespołu będzie optymalnie wykorzystany. Zgodnie z przyjętymi przez nas zasadami, to właśnie potencjał zespołu stanowi podstawę sukcesu naszej kancelarii. Oferujemy liczne możliwości rozwoju kariery zawodowej zarówno dla doświadczonych specjalistów jak i osób szukających pracy już podczas studiów.

Aktualne oferty pracy

Wzależności od zapotrzebowania oferujemy różne formy współpracy, od krótkich zleceń, traktowanych, jako praca dorywcza, poprzez zlecenia okresowe, po pracę stałą. W niektórych przypadkach dopuszczamy możliwość pracy zdalnej.

Wzwiązku z zaawansowanymi działaniami zmierzającymi do otwarcia kolejnych oddziałów własnych we Wrocławiu i Warszawie prosimy o składnie aplikacji zainteresowanych osób przy użyciu formularza aplikacyjnego z dopiskiem „praca Wrocław” lub „praca Warszawa”.
Doradca Restrukturyzacyjny
[-]
W tej grupie specjalistów poszukujemy osób posiadających licencję Doradcy Restrukturyzacyjnego i to zarówno osób posiadających bogate doświadczenie w zawodzie jak i osób znajdujących się dopiero na początku tej drogi zawodowej.
Analityk biznesowy / Dyrektor działu analiz biznesowych
[+]
Miejsce pracy: Warszawa

Opis Stanowiska:
  1. analiza i prezentacja projektów biznesowych,
  2. współpraca w zakresie tworzenia oceny projektów biznesowych,
  3. tworzenie dokumentacji projektowej,
  4. przygotowywanie danych oraz prezentacji w obszarze oceny projektów oraz rekomendacji w zakresie proponowanych rozwiązań,
  5. uczestnictwo i wsparcie w rozwoju narzędzi systemowych w zakresie analiz biznesowych,
  6. wsparcie pracowników operacyjnych w prowadzeniu i realizacji bieżących projektów,
  7. tworzenie analiz i przygotowywanie raportów według bieżących potrzeb
  8. rekomendowanie rozwiązań,
  9. systematyczny monitoring sytuacji rynkowej i zachowań konkurencji.

Wymagania:
  1. wykształcenie wyższe kierunkowe,
  2. wysoki poziom umiejętności analitycznego myślenia,
  3. bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  4. samodzielność i proaktywność w działaniu,
  5. nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
  6. kreatywności, gotowości do podejmowania wyzwań,
  7. umiejętność zarządzania projektami,
  8. doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem.
Analityk finansowy
[+]
Miejsce pracy: Wrocław

Opis Stanowiska:
  1. analiza i prezentacja rentowności projektów biznesowych,
  2. współpraca w zakresie tworzenia prognoz finansowych dla instytucji finansowych e prowadzonych projektach
  3. przygotowywanie danych oraz prezentacji z obszaru finansów i kontrolingu,
  4. uczestnictwo i wsparcie w rozwoju narzędzi systemowych w zakresie analiz finansowych i biznesowych,
  5. wsparcie pracowników operacyjnych w prowadzeniu i realizacji bieżących projektów,
  6. tworzenie analiz i przygotowywanie raportów według bieżących potrzeb
  7. aktywne wsparcie działu finansowego w zakresie budżetowania, planowania wydatków oraz kontroli finansowej
  8. systematyczny monitoring sytuacji rynkowej i zachowań konkurencji

Wymagania:
  1. wykształcenie wyższe kierunkowe,
  2. wysoki poziom umiejętności analitycznego myślenia,
  3. bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
  4. bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  5. samodzielność i proaktywność w działaniu,
  6. nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
  7. kreatywności, gotowości do podejmowania wyzwań,
  8. doświadczenie zawodowe w działach finansowych lub działach analiz w bankowości lub kontrolingu produkcyjnym będzie dodatkowym atutem.
Project manager - Kierownik projektu
[+]
Miejsce pracy: Warszawa, Wrocław, Jelenia Góra

Opis Stanowiska:
  1. zarządzanie projektami zgodnie z wewnętrznymi procesami;
  2. zarządzanie zespołem projektowym
  3. koordynację i zarządzanie realizacją poszczególnych zadań w projektach zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości,
  4. tworzenie pełnej dokumentacji projektów, w tym m.in. harmonogramów i kosztorysów,
  5. Ustalanie zakresu i priorytetów projektu
  6. Definiowanie zadań dla zespołu projektowego
  7. efektywne zarządzanie ryzykiem projektowym, zarządzanie zmianami w projekcie oraz problemami ,
  8. Nadzór nad prowadzonym projektem, monitorowanie osiągniętych i bieżących wyników,
  9. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów,
  10. Wypracowani i wdrażanie nowych oraz modyfikacja istniejących działań
  11. Zapewnienie gotowości i nadzór nad kolejnymi etapami realizacji projektu,
  12. Raportowanie i prezentowanie realizacji projektu

Wymagania:
  1. wykształcenie wyższe ( ekonomiczne, zarządzanie, menagerskie)
  2. wysoki poziom umiejętności analitycznego myślenia,
  3. doświadczenie w zakresie zarządzania projektami
  4. bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  5. samodzielność i proaktywność w działaniu,
Specjalista w zakresie kontrolingu finansowego
[+]
Miejsce pracy: Warszawa, Wrocław

Opis Stanowiska:
  1. koordynacja planowania wyników poszczególnych działów wspierających
  2. analiza danych z punktu widzenia ich jakości oraz zgodności z dokumentacją źródłową;
  3. współpraca nad budżetowaniem, raportowaniem wyników analiz na potrzeby prowadzonych projektów
  4. współpraca z bankami oraz doradcami zewnętrznymi na potrzeby prowadzonych projektów
  5. pozyskiwanie danych z systemów operacyjnych oraz baz wewnętrznych i zewnętrznych;
  6. kontrolowanie kosztów przedsiębiorstwa, jednostkowych i skonsolidowanych
  7. współpraca przy tworzeniu systemów budżetowania, prognozowania i raportowania osiągniętych wyników
  8. sporządzanie okresowych raportów dotyczących działalności firm oraz innych wymaganych informacji finansowych
  9. udział w projektach, wsparcie projektów z zakresu finansów
  10. czynny udział w tworzeniu narzędzi kontrolingowych usprawniających realizację zadań

Wymagania:
  1. wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii, finansów i rachunkowości
  2. doświadczenie na podobnym stanowisku
  3. biegła obsługa pakietu MS Office (znajomość exell na zaawansowanych poziomie)
  4. bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  5. samodzielność i proaktywność w działaniu,
  6. nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
Specjalista z zakresu prawa
[+]
Osoby spełniające to kryterium winny posiadać doświadczenie w praktycznym wykorzystaniu licznych dziedzin prawa mających wpływ na działalność i otoczenie szeroko rozumianej przedsiębiorczości w tym również: radców prawnych, adwokatów, doradców podatkowych czy też specjalistów do spraw windykacji.
Specjalista z zakresu zarządzania
[+]
W tej grupie specjalistów poszukujemy osób posiadających doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym, samodzielnym zarządzaniu projektami jak również uczestniczących w projektach Due diligence.
Specjalista z zakresu finansów
[+]
Osoby spełniające to kryterium winny posiadać doświadczenie w kształtowaniu relacji finansowych bezpośrednio pomiędzy przedsiębiorcami, w  pozyskiwaniu środków finansowych z źródeł zewnętrznych, posiadających znajomość rynku ubezpieczeniowego, leasingowego i pokrewnych.
Specjalista z zakresu analityki gospodarczej
[+]
Osoby spełniające to kryterium winny posiadać praktyczne doświadczenie w zakresie analizy danych ekonomicznych i finansowych ale również posiadać umiejętności interpersonalne.
Absolwenci, studenci
[+]
Jeżeli studiujesz lub właśnie skończyłaś/eś studia w profilu zgodnym z świadczonymi przez naszą kancelarię usługami, chcesz podjąć staż lub pracę w naszej kancelarii, przekuć zdobywaną wiedzę teoretyczną na doświadczenie i praktykę, związać swoją przyszłą aktywność zawodową z procesem restrukturyzacji i wspierania przedsiębiorców to jesteś w dobrym miejscu. Wypełnij formularz rekrutacyjny a my skontaktujemy się z Tobą.
Jeżeli uważasz, że posiadasz wiedzę, umiejętności i doświadczenie którego oczekujemy od poszukiwanych przez nas specjalistów, chcesz pracować na odpowiedzialnym stanowisku i dzielić się swoją wiedzą z innym to zapraszamy do składania ofert. Zachęcamy również do aplikowania studentów i absolwentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie we współpracy z wykwalifikowanym zespołem.

Nie znalazłeś/aś oferty pracy dla siebie?

Zostaw swoje CV w naszej bazie kandydatów.
Być może już wkrótce będziemy posiadali ofertę dla Ciebie.


FORMULARZ APLIKACYJNY

Aby potwierdzić odpowiedz:
Ile jest 6 odjąć 4 ?
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PMR Restrukturyzacje S.A. z siedzibą w Warszawie, PMR Sanacje sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Kancelaria PMR sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, IT Res sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
2. każdy z Administratorów powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest pod adresem e-mail: iodo@pmrsa.pl,
3. niezależnie od powyższego, kontakt z każdym Administratorem tj. PMR Restrukturyzacje S.A., PMR Sanacje sp. z o.o., Kancelarię PMR sp. z o.o., IT Res sp. z o.o. jest możliwy pod adresem ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa,
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z prowadzoną rekrutacją, w tym w celu stworzenia bazy potencjalnych kandydatów do pracy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz Kodeku Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty wspierające nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności firmy świadczące usługi informatyczne, spółki z grupy PMR, współpracownicy i pracownicy Administratora oraz wymienionych powyżej podmiotów,
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez administratora przez okres niezbędny do prowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz zachowania bazy potencjalnych kandydatów do pracy i współpracowników, nie dłużej jednak niż 2 lata od dnia wyrażenia zgody na ich przetwarzanie oraz nie dłużej niż do momentu cofnięcia zgody, bądź żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także żądania ich przeniesienia,
7. w przypadku gdyby w toku prowadzonej korespondencji mailowej Administrator zawarł z Panią/Panem odrębną umowę w wykonaniu której byłyby przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana dane osobowe, Administrator poinformuje Panią/Pana o zmianie celu i okresu przetwarzania danych osobowych.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
1. dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
2. sprostowania (poprawiania) swoich danych,
3. usunięcia danych (jeżeli według Pani/Pana brak jest podstaw do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może Pani/Pan żądać ich usunięcia),
4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych (może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych działań, jeżeli Pani/Pana zdaniem mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie lub nie chce Pani/Pan, abyśmy je usunęli, bo są Pani/Panu niezbędne do dochodzenia lub obrony roszczeń lub na czas wzniesionego sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych: sprzeciw „marketingowy”(ma Pani/Pan prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, o ile w taki celu przetwarzane są dane osobowe, jeżeli skorzysta Pani/Pan z takiego prawa zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu) oraz sprzeciw z uwagi na szczególną sytuację (ma Pani/Pan praw sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celach innych niż marketing bezpośredni, a także gdy przetwarzanie jest nam niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub do sprawowania powierzonej nam władzy publicznej. Powinna Pani/Pan wskazać nam szczególną sytuacje, która Pani/Pana zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem, w takiej sytuacji przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Pani/Pana praw lub, że Panią/Pana dane są nam niezbędne do dochodzenia lub obrony roszczeń),
6. przenoszenia danych (ma Pani/Pan prawo otrzymywać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe Pani/Pana dotyczące, które zostały nam dostarczone na podstawie Pani/Pana zgody lub na podstawie zawartej umowy, może Pani/Pan zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi,
7. wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli Pani/Pan uważa, iż przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe niezgodnie z prawem, może Pani/Pan złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego),
8. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych (w każdej chwili może Pani/Pan cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych, które przetwarzane są na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie będzie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem).

W celu wykonania swoich praw żądanie należy skierować bezpośrednio do Inspektora Danych Osobowych Administratora.

Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolnej, jednak niezbędne do uczestnictwa w procesie rekrutacji.

Dane osobowe będą przetwarzane w systemach informatycznych, jednak Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny sposób miałoby to istotnie wpływać na Panią/Pana.