0
0

Понад 60% компаній бачать необхідність більш ефективного ціноутворення на свою продукцію

Поділіться цією статтею:

Ponad 60% przedsiębiorstw może zwiększyć swoje zyski o co najmniej 5% dzięki bardziej efektywnemu kształtowaniu cen produktów (ang. pricing). Użycie nowych technologii, analityka danych klientów i kształtowanie ceny na podstawie subiektywnej wartości produktu to ogromna szansa dla wielu firm. Przedsiębiorstwa, które zrozumieją wartość swoich produktów, a następnie rozwiną odpowiednie kompetencje w zakresie analityki danych i pricingu, staną się liderami swojej branży.

Ubiegłe lata spowolnienia gospodarczego w Europie wielokrotnie zmuszały przedsiębiorstwa do żmudnej walki o udziały rynkowe i stałej obniżki cen celem zwiększania sprzedaży. KPMG przeprowadziło badanie wśród kierownictwa wyższego szczebla przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii, aby sprawdzić jak zmieniło się podejście firm do kształtowania cen swoich produktów.

Strategia pricingu ważnym punktem agendy zarządów
Z jednej strony, z deklaracji respondentów na rynku wynika, że 87% firm posiada jednoznacznie określoną strategię, na której opiera swoje działania w zakresie pricingu produktów. Z drugiej, nie zawsze jest ona jasna dla członków kierownictwa tych firm – choć 92% respondentów na poziomie zarządów rozumie swoją strategię cenową, to na poziomie dyrektorów sprzedaży odsetek ten spada już do 82%.

Матеріал з'явився на сайті:

dnia 24 listopada 2016:
» Ponad 60% firm widzi potrzebę bardziej efektywnego kształtowania cen swoich produktów

Поділіться цією статтею:

ПМР у засобах масової інформації

pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
pmr-реструктуризація
років на ринку
0 +
провадження
0 +
клієнти
0 +
ukUkrainian
Прокрутка до верху