Action – trzy filary biznesu spółki

Najlepsza cena na produkty, wartość dodana oraz silne marki własne – to trzy główne filary, na których Action zamierza oprzeć sukces firmy i partnerów – poinformował zarząd spółki na konferencji dla klientów dystrybutora, która odbyła się 14 października w Warszawie. Według deklaracji dystrybutora nowa strategia biznesowa opiera się „na ścisłej, szczerej i innowacyjnej współpracy z resellerami.”

– W obliczu nagromadzenia nad branżą IT tak wielu niesprzyjających czynników, jedynym sposobem na stabilny wzrost jest współpraca i wzajemne wsparcie. Dlatego dziś w Action chcemy skupić się na tych, którzy przez lata byli naszymi głównymi odbiorcami – na mniejszych i większych przedsiębiorcach prowadzących lokalne biznesy. Dla nich chcemy rozwijać swoje portfolio w oparciu o wartości dodane, innowacyjne produkty i rozwiązania, które na nowo napędzą ten rynek – przekonywał Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Actionu.

Gościom przekazano także informacje na temat procesu restrukturyzacji i sytuacji prawnej, w jakiej obecnie znajduje się Action. Maciej Roch Pietrzak, licencjonowany doradca restrukturyzacyjny z kancelarii PMR Restrukturyzacje, podkreślał, że procedury sanacyjnej w żadnym razie nie należy kojarzyć z upadłością. Według niego celem sanacji jest szybka i bezpieczna przebudowa biznesu oraz poprawa wyników spółki.

– Odpowiednio wcześnie zastosowana procedura sanacyjna powinna być rozważana bardziej w kontekście kliniki medycyny estetycznej czy polisy ubezpieczeniowej, chroniącej od ewentualnych ryzyk, niż w kontekście szpitalnego oddziału ratunkowego – tłumaczył prawnik. Według niego w każdej firmie powinien być zawczasu przygotowany plan wdrożenia restrukturyzacji, na wypadek zaistnienia ryzyk w przyszłości. – To jest taka swoista biznesowa „apteczka pierwszej pomocy” – porównywał Maciej Roch Pietrzak.
Materiał ukazał się w serwisie:

dnia 19 października 2016:
» Trzy filary biznesu Action