Action – trzy filary biznesu spółki
Najlepsza cena na produkty, wartość dodana oraz silne marki własne – to trzy główne filary, na których Action zamierza oprzeć sukces firmy i partnerów – poinformował zarząd spółki na konferencji dla klientów dystrybutora, która odbyła się 14 października w Warszawie. Według deklaracji dystrybutora nowa strategia biznesowa opiera się „na ścisłej, szczerej i innowacyjnej współpracy z resellerami.”
Gościom przekazano także informacje na temat procesu restrukturyzacji i sytuacji prawnej, w jakiej obecnie znajduje się Action. Maciej Roch Pietrzak, licencjonowany doradca restrukturyzacyjny z kancelarii PMR Restrukturyzacje, podkreślał, że procedury sanacyjnej w żadnym razie nie należy kojarzyć z upadłością. Według niego celem sanacji jest szybka i bezpieczna przebudowa biznesu oraz poprawa wyników spółki.
Menu
Zobacz również
- Grupa Volkswagen wciąż zmaga się z kryzysem w łańcuchach dostaw
- Co czwarty pracownik w fabryce silników elektrycznych w Tarnowie straci pracę
- Na skutek kryzysu mikrofirmy szukają finansowania z zewnątrz
- Pełne magazyny, puste portfele – tak wygląda obecna sytuacja polskich rolników
- Polacy zamykają i zawieszają firmy
- Kryzys w branży transportowej
- Kryzys po cichu uderza w zakłady mleczarskie
- Branża drzewna alarmuje, że na rynku polskiego drewna panuje kryzys
- Potężny kryzys na rynku mieszkaniowym
- Przez polską gastronomię przechodzi tsunami
dowiedz się więcej»