Upadłość Konsumencka Lublin
Upadłość Konsumencka Lublin - PMR Restrukturyzacja
Definicja upadłości konsumenckiej
Upadłość konsumencka to procedura prawna stosowana wobec jednostek fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej i znajdują się w sytuacji długoterminowej niewypłacalności. Dzięki tej procedurze możliwe jest umorzenie części lub całych zobowiązań, co pozwala na przywrócenie równowagi finansowej i rozpoczęcie nowego rozdziału życiowego bez obciążeń długami.
Kto może skorzystać z upadłości konsumenckiej?
Procedura upadłości konsumenckiej przeznaczona jest dla osób, które: – Są niewypłacalne i nie mają możliwości spłaty swoich zobowiązań. – Nie prowadzą działalności gospodarczej.
Jak przebiega proces upadłości konsumenckiej?
- Zobacz również
- Postępowanie o zmianę układu
- Postępowanie o zmianę układu część 3
- Zadłużenie w ZUS – co robić
- Jak sprawdzić swoje zadłużenie?
- Historie naszych klientów
- Skutki zatajenia informacji mających istotny wpływ na toczące się postępowanie upadłościowe konsumenta - część 2
- Kto jest kim w postępowaniu restrukturyzacyjnym i upadłościowym część 2
- Krok 7 - Stworzenie propozycji układowych
- Ochrona sygnalistów - nowe obowiązki
- Krok 6 - Kto rozmawia z wierzycielami
Złożenie wniosku
Rozpoczyna się od złożenia wniosku o upadłość konsumencką do odpowiedniego sądu rejonowego. Wniosek musi zawierać szczegółowe informacje na temat majątku, zobowiązań oraz wierzycieli.
Postępowanie sądowe
Procedura umożliwia ponowne rozpoczęcie życia finansowego bez ciężaru długów.
Likwidacja majątku
Syndyk likwiduje majątek dłużnika, a uzyskane środki przeznacza na spłatę wierzycieli.
Plan spłat
Jeśli dłużnik posiada dochody, sąd może ustalić plan spłat na okres do trzech lat. Po zakończeniu planu spłat, niespłacone zobowiązania są umarzane.
Oddłużenie
Po zakończeniu procesu dłużnik uzyskuje oddłużenie, co oznacza, że jest uwolniony od zobowiązań objętych postępowaniem upadłościowym
Korzyści z upadłości konsumenckiej
Nowy start finansowy
Upadłość konsumencka pozwala na rozpoczęcie życia finansowego od nowa, bez długów niemożliwych do spłacenia.
Ochrona majątku
W niektórych przypadkach możliwe jest zachowanie części majątku niezbędnego do codziennego funkcjonowania.
Realistyczny plan spłat
Plan spłat dostosowany do rzeczywistych możliwości finansowych dłużnika.
Wsparcie oferowane przez PMR Restrukturyzacja
W PMR Restrukturyzacja zapewniamy kompleksową pomoc na każdym etapie procesu upadłościowego, w tym
Doradztwo prawne
Nasi eksperci pomagają zrozumieć proces upadłości konsumenckiej i oceniają, czy jest to odpowiednie rozwiązanie dla danej sytuacji.
Przygotowanie wniosku
Zapewniamy profesjonalne przygotowanie i złożenie wniosku o upadłość konsumencką, dbając o wszystkie wymagane formalności.
Wsparcie w trakcie procesu
Zapewniamy wsparcie na każdym etapie postępowania upadłościowego, zapewniając profesjonalne doradztwo i reprezentacjęprzed sądem.
Skontaktuj Się z Nami
Proces upadłości konsumenckiej może być złożony, ale z pomocą PMR Restrukturyzacja można go przejść sprawnie i skutecznie. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej na temat naszych usług i jak możemy pomóc w odzyskaniu równowagi finansowej.
Administratorem Państwa danych osobowych, które zostały umieszczone w formularzu kontaktowym, jest PMR Restrukturyzacje S.A. z siedzibą w Warszawie. Przekazane dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytanie. Informacje o Państwa prawach, podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych oraz okresie ich przechowywania »znajdują się tutaj.
- Zobacz również
- Postępowanie o zmianę układu
- Postępowanie o zmianę układu część 3
- Zadłużenie w ZUS – co robić
- Jak sprawdzić swoje zadłużenie?
- Historie naszych klientów
- Skutki zatajenia informacji mających istotny wpływ na toczące się postępowanie upadłościowe konsumenta - część 2
- Kto jest kim w postępowaniu restrukturyzacyjnym i upadłościowym część 2
- Krok 7 - Stworzenie propozycji układowych
- Ochrona sygnalistów - nowe obowiązki
- Krok 6 - Kto rozmawia z wierzycielami
PMR w mediach
lat na rynku
0
+
postępowań
0
+
klientów
0
+