Toggle accessibility panel
Alt 0
Accessibility settingsAlt S
Top accessibility panelAlt 1
Right accessibility panelAlt 2
Bottom accessibility panelAlt 3
Left accessibility panelAlt 4
Show keyboard shortcuts accessibility panelAlt 5
Toggle keyboard shortcuts accessibility panelAlt 6
Reset all accessibilityAlt Q
Change font sizeAlt A
Increase font sizeAlt +
Reset font sizeAlt X
Decrease font sizeAlt -
Change line height Alt H
Increase line heightAlt U
Reset line heightAlt J
Decrease line heightAlt M
Change letter spacingAlt >
Increase letter spacingAlt R
Reset letter spacingAlt F
Decrease letter spacingAlt V
Change word spacingAlt <
Increase word spacingAlt E
Reset word spacingAlt D
Decrease word spacingAlt C
Readable fontAlt G
Highlight titles Alt T
Text zoomAlt Z
Invert colorsAlt I
Bright contrastAlt W
Dark contrast Alt B
Keyboard navigationAlt K
Big white cursor Alt Y
Big black cursor Alt N
Prevent animationAlt P
Skip to page content
0
0

Ponad 60% firm widzi potrzebę bardziej efektywnego kształtowania cen swoich produktów

Udostępnij ten artykuł:

Ponad 60% przedsiębiorstw może zwiększyć swoje zyski o co najmniej 5% dzięki bardziej efektywnemu kształtowaniu cen produktów (ang. pricing). Użycie nowych technologii, analityka danych klientów i kształtowanie ceny na podstawie subiektywnej wartości produktu to ogromna szansa dla wielu firm. Przedsiębiorstwa, które zrozumieją wartość swoich produktów, a następnie rozwiną odpowiednie kompetencje w zakresie analityki danych i pricingu, staną się liderami swojej branży.

Ubiegłe lata spowolnienia gospodarczego w Europie wielokrotnie zmuszały przedsiębiorstwa do żmudnej walki o udziały rynkowe i stałej obniżki cen celem zwiększania sprzedaży. KPMG przeprowadziło badanie wśród kierownictwa wyższego szczebla przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii, aby sprawdzić jak zmieniło się podejście firm do kształtowania cen swoich produktów.

Strategia pricingu ważnym punktem agendy zarządów
Z jednej strony, z deklaracji respondentów na rynku wynika, że 87% firm posiada jednoznacznie określoną strategię, na której opiera swoje działania w zakresie pricingu produktów. Z drugiej, nie zawsze jest ona jasna dla członków kierownictwa tych firm – choć 92% respondentów na poziomie zarządów rozumie swoją strategię cenową, to na poziomie dyrektorów sprzedaży odsetek ten spada już do 82%.

Udostępnij ten artykuł:

PMR w mediach

pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
lat na rynku
0 +
postępowań
0 +
klientów
0 +
pl_PLPolish
Przewiń do góry