Toggle accessibility panel
Alt 0
Accessibility settingsAlt S
Top accessibility panelAlt 1
Right accessibility panelAlt 2
Bottom accessibility panelAlt 3
Left accessibility panelAlt 4
Show keyboard shortcuts accessibility panelAlt 5
Toggle keyboard shortcuts accessibility panelAlt 6
Reset all accessibilityAlt Q
Change font sizeAlt A
Increase font sizeAlt +
Reset font sizeAlt X
Decrease font sizeAlt -
Change line height Alt H
Increase line heightAlt U
Reset line heightAlt J
Decrease line heightAlt M
Change letter spacingAlt >
Increase letter spacingAlt R
Reset letter spacingAlt F
Decrease letter spacingAlt V
Change word spacingAlt <
Increase word spacingAlt E
Reset word spacingAlt D
Decrease word spacingAlt C
Readable fontAlt G
Highlight titles Alt T
Text zoomAlt Z
Invert colorsAlt I
Bright contrastAlt W
Dark contrast Alt B
Keyboard navigationAlt K
Big white cursor Alt Y
Big black cursor Alt N
Prevent animationAlt P
Skip to page content
0
0

Action – trzy filary biznesu spółki

Udostępnij ten artykuł:

Najlepsza cena na produkty, wartość dodana oraz silne marki własne – to trzy główne filary, na których Action zamierza oprzeć sukces firmy i partnerów – poinformował zarząd spółki na konferencji dla klientów dystrybutora, która odbyła się 14 października w Warszawie. Według deklaracji dystrybutora nowa strategia biznesowa opiera się „na ścisłej, szczerej i innowacyjnej współpracy z resellerami.”

– W obliczu nagromadzenia nad branżą IT tak wielu niesprzyjających czynników, jedynym sposobem na stabilny wzrost jest współpraca i wzajemne wsparcie. Dlatego dziś w Action chcemy skupić się na tych, którzy przez lata byli naszymi głównymi odbiorcami – na mniejszych i większych przedsiębiorcach prowadzących lokalne biznesy. Dla nich chcemy rozwijać swoje portfolio w oparciu o wartości dodane, innowacyjne produkty i rozwiązania, które na nowo napędzą ten rynek – przekonywał Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Actionu.

Gościom przekazano także informacje na temat procesu restrukturyzacji i sytuacji prawnej, w jakiej obecnie znajduje się Action. Maciej Roch Pietrzak, licencjonowany doradca restrukturyzacyjny z kancelarii PMR Restrukturyzacje, podkreślał, że procedury sanacyjnej w żadnym razie nie należy kojarzyć z upadłością. Według niego celem sanacji jest szybka i bezpieczna przebudowa biznesu oraz poprawa wyników spółki.

– Odpowiednio wcześnie zastosowana procedura sanacyjna powinna być rozważana bardziej w kontekście kliniki medycyny estetycznej czy polisy ubezpieczeniowej, chroniącej od ewentualnych ryzyk, niż w kontekście szpitalnego oddziału ratunkowego – tłumaczył prawnik. Według niego w każdej firmie powinien być zawczasu przygotowany plan wdrożenia restrukturyzacji, na wypadek zaistnienia ryzyk w przyszłości. – To jest taka swoista biznesowa „apteczka pierwszej pomocy” – porównywał Maciej Roch Pietrzak.
Materiał ukazał się w serwisie:

dnia 19 października 2016:
» Trzy filary biznesu Action

Udostępnij ten artykuł:

PMR w mediach

pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
pmr-restrukturyzacje
lat na rynku
0 +
postępowań
0 +
klientów
0 +
pl_PLPolish
Przewiń do góry